Gebze Veteriner
Kliniği Pativet

Minik dostlarımız her şeyin en güzelini hakkettiği
gibi sağlık hizmetlerinin de en iyisini hak ediyorlar.
Hemen Arayın

Pativet Veteriner Gebze

Bize soru ve sorunlarınızı yazabilir en kısa zamanda geri dönüş alabilirsiniz.

Gebze veteriner muayene
    Gebze Veteriner Pativet Acil Muayene Hizmeti

Gebze Veteriner Aşı
    Gebze Veteriner Pativet Aşı ve Sağlık Hizmetleri

Gebze Veteriner Kuaför
    Gebze Veteriner Pativet Kuaför ve Bakım Hizmetleri

Pativet Veterinerin
    Üstün Hizmetleri

Sağlık, yaşam ve konfor hakkı her canlının en temel ihtiyacıdır. Biz Pativet Veteriner kliniği olarak tüm evcil dostlarımıza hak ettiklerini verebilmek için canla başla çalışıyoruz.
    Aşılama Gebze Veteriner
    Koruyucu Hekimlik ve Aşılama

Pativet Veteriner bünyesinde evcil hayvanların ihtiyacı olan tüm aşıları yapılmaktadır.

Genel Muayene Gebze Veteriner
    Genel Muayene

Gebze Veteriner Kliniği Pativet olarak evcil hayvanlarınızın genel muayenesini sağlıyoruz.

Genel cerrahi Gebze Veteriner

Sterilize edilmiş ameliyathanemizde her türlü cerrahi müdahale yapılmaktadır.

Doğum ve ultrason Gebze Veteriner
    Doğum ve Jinekoloji

Kliniğimiz bünyesinde gebelik tespiti, doğum ve sezaryen uygulaması yapılmaktadır.

Dahiliye Gebze Veteriner
    İç Hastalıklar Dahiliye

Gebze Veteriner Kliniği Pativet bünyesinde iç hastalıkların teşhis ve tedavisi sağlanmaktadır.

Mikrochip Gebze Veteriner
    Mikroçip Uygulama

Pativet Veteriner mikroçip uygulamasını deri altına özel enjektör aracılığı ile yapmaktadır.

Evcil Hayvan Yoğun Bakım Gebze Veteriner
    Yoğun Bakım

Yoğun bakım ünitesinde hastaya uygun koşullar sağlanarak hizmet verilmektedir.

Ağız ve diş sağlığı Gebze Veteriner
    Ağız ve Diş Sağlığı

Diş taşı temizliği, diş çekimi ve çene cerrahisi kliniğimizde sağlanmaktadır.

Görüntüleme Gebze Veteriner
    Görüntüleme Hizmetleri

Küçük dostlarımıza uygun her türlü görüntüleme hizmeti kliniğimizce verilmektedir.

Bizi Farklı Kılan Ne?

Gebze veteriner kliniği Pativet veteriner olarak evcil hayvanlarınıza, küçük dostlarımıza her şey dahil bakım ve sağlık hizmetini sevgi ve onların haklarına bağlı olarak sunuyoruz. Yatılı veya günlük misafirlerimizin tüm ihtiyaçlarını karşılamak onlara en iyi hizmeti sunmak için canla başla çalışıyoruz
    • Tüm iç hastalıklar
    • Doğum ve jinekoloji
    • Bakım hizmetleri
    • Yoğun bakım
    • Aşılama ve tarama
    • Görüntüleme servisi
    • Yönlendirme hizmeti
    • Mama ve aksesuar
    Pativet veteriner video image

Gebze Veteriner Kliniği
    Pativet Veteriner

Emin ellerdesiniz... Küçük canlar her şeyin en iyisini, en mükemmelini hak ediyor. Gebze veteriner kliniği Pativet Veteriner olarak onlar için sorun olabilecek tüm engellerin üstesinden gelmek adına sürekli güncelleniyoruz.
      Muayene

Küçük dostlarımızın sorunlarını önce sizden dinliyor ve kapsamlı bir şekilde muayene ediyoruz.

Teşhis

Muayene sonucunda evcil hayvanlarınızın hastalık veya hastalıklarının neler olduğunu teşhis ediyoruz.

Çözüm

Minik canların teşhis edilen rahatsızlıklarının giderilmesi için gereken her türlü müdahaleyi gerçekleştiriyoruz.

Yaptığımız her şey minik canların sağlığı ve refahı içindir. Gebze Veteriner Pativet

Evcil hayvanlarınızın hayatındaki her aşama için kusursuz veteriner hizmeti sunuyoruz. Doğumundan veya hayatındaki her hangi bir noktadan başlayarak ömür boyu onları sağlıklı tutmak için gereken her türlü tedaviyi üstleniyoruz. Gebze veteriner olarak onların sağlık ve yaşam hakkına sonsuz saygı gösteriyor daha iyi imkanlarla hayatlarını yaşayabilmeleri için erişilebilir gıda ve aksesuar hizmetini de sunuyoruz.
    Detaylı Bilgi Alın

Pativet Veteriner Gebze

Tarafımıza gelen en sık sorulan soruların cevaplarını sizlerle paylaşarak hızlıca sonuca ulaşmanızı istedik.

1. Tüm evcil hayvanlara hizmet veriyor musunuz?

Gebze veteriner kliniği Pativet Veteriner olarak tüm evcil hayvanların sağlığı ile yakından ilgileniyoruz.

2. Mama ve aksesuar temin edebiliyor musunuz?

Kliniğimiz bünyesinde belirli markalara ait ürünler bulunmaktadır. Ancak özel olarak istediğiniz ürünler varsa en kısa zamanda temin edebiliriz.

3. Yeriniz tam olarak nerededir.

Yerimiz Gebze Belediyesinin karşısında ana cadde üzerindedir. İletişim sayfamızdan konum bilgilerimizi detaylı olarak alabilirsiniz.

4. Hasta kayıt ve bilgi sisteminiz var mı?

Evet hasta kayıt sistemimiz bulunmaktadır. Kliniğimizde muayene olan tüm küçük dostlarımızın geçmiş bilgileri datalarımız içerisinde yer almaktadır.

5. Merkezinizde yoğun bakım ünitesi var mı?

Evet kliniğimiz içerisinde hastaya özel yoğun bakım ünitesi bulunmaktadır.

Hakkımızda

Pativet Veteriner Gebze‘ nin yeni nesil Veteriner Kliniği olarak sıfırdan yapılandırılmıştır. Bizimle ilgili merak ettiğiniz her bilgiye hakkımızda sayfasından ulaşabilirsiniz.

Hakkımızda

İletişim

Tüm iletişim kanallarımız ve konumumuz ile ilgili daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var. İletişim sayfamız üzerindeki bilgiler aracılığı ile bize daha kolay ulaşabilirsiniz.

İletişim